alt
Θεέ αιώνιε και Δημιουργέ του παντός, Σύ που, κατά την άμετρη και ανεξιχνίαστη αγαθότητά Σου, με έχεις φέρει από το μηδέν σ΄ αυτήν εδώ την ζωή, Συ που μου έχεις χαρίσει τη Χάρη του Βαπτίσματος και της εκ των άνω αναγέννησής μου, Σύ που έχεις σφραγίσει με τη σφραγίδα του αγίου Πνεύματος όλα τα μέλη του σώματός μου με το Μυστήριο του Αγίου Χρίσματος, και μου δώρισες τη λαχτάρα να σε αναζητώ, Ώ! Συ Κύριε, ο μόνος αληθινός Θεός, άκουσε την προσευχή μου. Δεν μπορώ να έχω ζωή, φως, χαρά, σύνεση, σωφροσύνη και δύναμη παρά μόνο ενωμένος μαζί Σου, Κύριε και Θεέ μου. Δεν τολμώ να σηκώσω τα μάτια μου προς Εσέ εξαιτίας της αμαρτωλότητάς μου. Όμως, Συ έχεις βεβαιώσει τους Μαθητές Σου, λέγοντας: «Παν ό,τι θα ζητήσετε με πίστη κατά την προσευχή σας, θα το πάρετε», και ακόμη: «Παν ό,τι θα ζητήσετε επί τω ονόματί μου θα το κάμω», και έτσι, στηριγμένος πάνω στα λόγια Σου, τολμώ και σε επικαλούμαι. Καθάρισέ με από κάθε κηλίδα σαρκός και πνεύματος, και δίδαξέ με πως να Σου μιλώ, όταν προσεύχωμαι ενώπιόν Σου. Ευλόγησε αυτή τη μέρα που χαρίζεις σε μένα τον ανάξιο δούλο Σου. Με τη δύναμη της Ευλογία Σου, κάνε με ικανό, κάθε στιγμή και σε κάθε χώρο, να μιλώ και να δρω για τη Δόξα Σου με καθαρό πνεύμα, με ταπείνωση, υπομονή και αγάπη, με γλυκύτητα, ειρήνη, σθένος και σύνεση, έχοντας διαρκώς συνειδητή την παρουσία Σου.
alt 
Μέσα στην άπειρη Αγαθότητά Σου, Κύριε, δείξε μου το δρόμο του θελήματός Σου, και αξίωσέ με να τον βαδίζω αναμάρτητα κάτω από το θείο Βλέμμα Σου. Κύριε, Συ που βυθοσκοπείς τις καρδιές μας, γνωρίζεις καθετί που μου είναι απαραίτητο. Γνωρίζεις την τύφλωσή μου και την άγνοιά μου, βλέπεις την απιστία μου και την αποστασία μου, αλλά γνωρίζεις ακόμα και την επιθυμία μου, τους πόνους της καρδιάς μου και τις οδύνες της ψυχής μου. Εξαιτίας όλων αυτών, Σε ικετεύω, άκουσε την προσευχή μου, και, Σε θερμοπαρακαλώ, το Πανάγιο Πνεύμα Σου να μου δείξει το δρόμο που οφείλω να ακολουθώ. Και όταν η διεστραμμένη θέλησή μου με παρασύρει σε άλλους δρόμους, να μη μου χαρισθείς, Κύριε, αλλά, αμέσως να με αποτραβήξεις και να με φέρεις στο δρόμο της αγιότητάς Σου. Με τη δύναμη της Αγάπης Σου, ικάνωσέ με να αφοσιωθώ σε κάθε καλό. Φύλαγέ με από κάθε λόγο και κάθε πράξη που προκαλεί το θάνατο της ψυχής μου, από κάθε κίνηση που θα μπορούσε να Σε προσβάλει ή να πληγώσει τον αδελφό μου. Δίδαξέ με τί πρέπει να λέω και πώς πρέπει να το λέω. Και όταν Συ θέλεις να σιωπώ, τότε μάθε μου πώς να κρατώ τη σιωπή, διατηρώντας την ειρηναία κατάστασή μου, χωρίς να προκαλώ στον πλησίον μου είτε θλίψη είτε άδικη πληγή. Στερέωσέ με στο δρόμο των εντολών Σου, και, όσο θα αναπνέω, μη επιτρέψεις να απομακρυνθώ από το φως των οδηγιών Σου, ώστε οι εντολές Σου να γίνουν αποκλειστικά ο νόμος της ύπαρξής μου τόσο στην επίγεια ζωή όσο και στην αιώνια.
 alt
Ναι, Κύριε, ολόκαρδα Σε ικετεύω, ελέησέ με. Απάλλαξέ με από τη θλίψη και την απόγνωση και μη επιτρέψεις ποτέ να χάσω το δρόμο της σωτηρίας. Πολλά και μεγάλα είναι τα αιτήματά μου, Κύριε, και όμως δεν λησμονώτο βάρος των αμαρτιών μου. Σε παρακαλώ, σπλαχνίσου με, ελέησέ με. Μη με απορρίψεις και μη αποκρύψεις το Πρόσωπό Σου απ' εμού, εξαιτίας αυτής της τολμηρής επίκλησής μου, αλλά αύξησέ την μέσα μου και δώσε τη Χάρη Σου, σε μένα τον χειρότερο των ανθρώπων, να Σε αγαπώ όπως Συ μας έχεις διδάξει, εξ όλης της καρδίας μου, εξ όλης της ψυχής μου, εξ όλης της διανοίας μου, εξ όλης της ισχύος μου και με όλο το είναι μου. Ναι, Κύριε, το Πανάγιο Πνεύμα Σου, έχω ανάγκη να με μάθει να είμαι καλός, με ορθό τρόπο ζωής και με γνώση αγαθή, ικάνωσέ με να γνωρίσω τη δική Σου αλήθεια, πριν να με σκεπάσει η ταφόπλακα. Κράτησέ με στη ζωή, μέσα σε αυτό τον κόσμο, έως ότου ευλογήσεις να μετανοήσω πραγματικά. Μη με πάρεις στη μέση των ημερών της ζωής μου, μήτε όσο το πνεύμα μου θα παραμένει ακόμα τυφλό. Και όταν Συ θελήσεις να βάλεις ένα τέλος στην επίγεια ζωή μου, φανέρωσέ μου την ώρα του θανάτου μου, ώστε να μπορέσω να ετοιμάσω την ψυχή μου να Σε συναντήσει. Σε αυτή την τόσο κρίσιμη ώρα, Σε παρακαλώ να είσαι μαζί μου, Κύριε, για να μου χαρίσεις τη χαρά της σωτηρίας, που Συ μόνο μπορείς να δώσεις. Καθάρισέ με από όλα τα ανομολόγητα αμαρτήματά μου και από κάθε αμαρτωλή και άδικη διάθεση, που φωλιάζει μέσα μου, και χάρισέ μου μια καλή απολογία ενώπιον του φρικτού δικαστηρίου Σου, Ναι , Κύριε, με την άπειρη Ευσπλαχνία Σου και την απεριόριστη αγάπη Σου προς τους ανθρώπους, δέξου την προσευχή μου.